Brainstorm avond Arbitrage

Beste ALO’ers,

Door de Arbitrageregeling 2.0 gaat er een hoop op onze club afkomen, graag willen we hier op maandag 9 Februari om 20.00 uur een eerste brainstorm sessie over houden zodat we als club zo goed als mogelijk voorbereid zijn op deze regeling.

Wil je meedenken stuur dan even een berichtje aan be*****@*lo.nu

Wouter & Sander

terug naar nieuwsoverzicht ›