Beste ALO-leden en in het bijzonder de jeugd van U17, J1, J2 en J3,
Het veldseizoen is weer begonnen en om het ritme erin te houden, gaan we meteen vol gas door na het intensieve zaalseizoen. Gedurende dit laatste deel van het seizoen zijn er nog genoeg weekends om uit te rusten. Zaterdag 21 maart staan er maar liefst 4 gasttrainers voor jullie klaar, en zullen jullie lichamelijk, mentaal en op het gebied van korfbal uitdagen. De staf van deze gasttraining bestaat uit Martijn Meijer, Sophie Kuijpers, Roy Boersma en Koen Oexman. Dank alvast voor deze enthousiaste ALO-ers die jullie een leuke ochtend willen bezorgen!
De training bestaat uit 4 onderdelen van 30 minuten. Na 2 onderdelen is er een korte pauze en na afloop zal er een lunch voor jullie worden georganiseerd. De training start om 10:00 uur, dus zorg ervoor dat je 9:45 uur aanwezig bent om je klaar te maken voor deze intensieve ochtend. De activiteit zal ongeveer 13/13:30 uur afgelopen zijn.
Ik ga ervan uit dat iedereen erbij is. Mocht je met geldige reden afwezig zijn, geef het door aan je trainer/coach.
Tot zaterdag 21 maart allemaal!
Sportieve groet,
Michiel Biever
Lid KoZa, leeftijdscategorie 12-18 jaar”

