Lintjesregen op ALO

Afgelopen vrijdag heeft ALO lid Izaak Luteijn een lintje (Lidmaatschap in de orde van Oranje Nassau) mogen ontvangen voor zijn jarenlange, onafgebroken vrijwilligerswerk werk voor ALO waar zijn kinderen in de jaren tachtig gingen korfballen. Izaak zelf is later bij de recreanten actief geweest. Met zijn onschatbare kennis van elektronica en praktisch inzicht heeft hij wekelijks bijgedragen aan het onderhouden en vernieuwen van onze accommodatie en verzorgde hij wekelijks het analoge standen-overzicht van alle ploegen  (dit doet hij overigens nog steeds en is wekelijke te bewonderen in de kantine). Naast zijn werk bij ALO was hij ook vele uren actief voor de atletiekvereniging.

Daarnaast ontving Rosalie Heijnen een jeugd lintje voor haar intensieve mantelzorg voor haar moeder, die MS heeft, én haar inzet als trainer en coach bij korfbalvereniging ALO. Ondanks haar eigen ernstige astma combineert zij zorg, school en sport met opvallende positiviteit en geduld.

Namens heel ALO aan beide onze felicitaties.

terug naar nieuwsoverzicht ›