Ben je al een trainer, heb je in het verleden training gegeven, speel in je in de jeugd van alo of ben je een enthousiaste ouder? Geef je op om volgend jaar training te geven. We zoeken nog voor alle teams trainers om onze jeugdleden zo goed mogelijk te bedienen op technisch, tactisch, mentaal en sociaal vlak. Ben je geïnteresseerd, geef je dan op! Twijfel je nog, laat het mij weten (Sandra 0642045992).
De link om je op te geven: https://forms.gle/fe6PGhYZepncV8Jw6
PS: wil je graag stoppen met training geven, vul dan ook het formulier even in. Dan zijn we daarvan op de hoogte.
En onthoud: Klagen is makkelijk, maar samen maken we het verschil — niet met woorden, maar met daden. Meld je aan als trainer! De jeugd heeft je nodig 🙂
