Op zaterdag 30 mei om 15.30 uur speelt ALO 1 tegen IJsselvogels in Moordrecht. Bij winst kunnen onze toppers kampioen worden!
Hoe mooi zou het zijn als we daar met zoveel mogelijk kinderen, ouders, leden en supporters aanwezig zijn om ALO 1 naar de overwinning te juichen?
Veel van onze selectiespelers zijn ook trainers en coaches van onze jeugdteams. Hoe leuk is het voor onze jeugd om hun eigen trainers in actie te zien en hen aan te moedigen tijdens misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen?
👉 Huldging
Bij het behalen van het kampioenschap zullen we het Team rond 18.00 uur in ALO kantine huldigen en er met elkaar een gezellig FEEST van maken. Komt dus allen naar de ALO Kantine !!
🚗 Meerijden of carpoolen?
Binnen de community is een speciale WhatsApp-groep aangemaakt voor deze kampioenswedstrijd.
Weet je nog niet hoe je er moet komen, maar wil je wel graag mee? Of heb je juist nog een plekje vrij in de auto? Je vindt elkaar in deze groep!
Laten we er samen voor zorgen dat ALO 1 zich gesteund voelt door een grote geel-zwarte supportersschare!
