In verband met de kampioenswedstrijd van ALO 1 op zaterdag hebben we het vrijwilligersfeest verplaats naar zondag 31 mei, alle vaste vrijwilligers zijn hier per mail over geïnformeerd.
Heb je de mail ontvangen, laat dan even weten of je erbij bent of niet.
Heb je geen mail ontvangen, maar ben je van mening dat je deze wel had moeten ontvangen, stuur ook dan even een mailtje aan be*****@*lo.nu.
ZONDER VRIJWILLIGERS IS ER GEEN ALO !!!
