Vrijwilligers Bedankt !!

Afgelopen zondag heeft ALO al haar vrijwilligers bedankt, en als je dan de uitnodigingen gaat versturen dan zie je pas goed hoeveel ALO’ers er op vrijwillige basis iets doen voor onze Club.

Vanaf 1700 uur druppelden de eerste vrijwilligers binnen en onder een zomers zonnetje werd onder het genot van een drankje gezellig bijgekletst. Jorg was op dat moment al druk bezig met de laatste loodjes voor een heerlijk Afghaans Buffet voor 50 personen en dat smaakte heerlijk en werd afgetopt met een smakelijk dessert.

Na het eten was de avond nog niet klaar want het bestuur had nog een leuke verbindende activiteit gepland, waarvoor iedereen in 10 teams werd verdeeld. Een laptop op elke tafel en een mysterieuze bruine doos, wat zou dat betekenen ??

Elk team kreeg 5 kwartier de tijd om uit de box te escapen middels puzzels, raadsels, rekensommen, Zlatan, Logo’s en vage gekleurde bierdopjes. Wat een enthousiasme en plezier en wat werd er goed samengewerkt met uiteindelijk team 6 als winnaar (Esther, Sandra, Rolf en Paul, van harte gefeliciteerd).

Ook de vrijwilligers die er zondag niet bij konden zijn, hartelijk dank voor jullie inzet het afgelopen seizoen.

Voor afgelopen zondag een speciaal woord van dank aan Marije en Jorg, dankzij jullie konden wij als bestuur ook mee escapen.

Het bestuur,

Sanne, Elmer, David, Wouter, Sander

terug naar nieuwsoverzicht ›