Uit de Bestuursvergadering

Afgelopen maandag vergaderde het bestuur en daarin werden o.a. de onderstaande thema’s besproken.

  • Een mogelijke nieuwe secretaris heeft een avondje meegekeken in de keuken van het bestuur, of het naar meer smaakt horen we binnenkort.
  • De Begroting voor het seizoen 2026-2027 is definitief gemaakt zodat de penningmeester er mee langs de KCC kan.
  • De Ledenvergadering van 1 juni is voorbereid
  • De Kampioenswedstrijd van ALO 1 op zaterdag 30 mei en het Vrijwilligersfeest van Zondag 31 Mei zijn besproken.
  • Eindfeest 20 Juni
  • VOG’s  Kantinecommissie
  • We hebben een update ontvangen over de Nieuwbouw
  • Organisatie feesten en activiteiten komend seizoen
  • Openstaande Vacatures
  • ALO Als erkend stagebedrijf
  • Wens voor opzet Club van 50

Op maandag 20 Juni komt het ALO bestuur weer bij elkaar.

terug naar nieuwsoverzicht ›