Afgelopen maandag vergaderde het bestuur en daarin werden o.a. de onderstaande thema’s besproken.
- Een mogelijke nieuwe secretaris heeft een avondje meegekeken in de keuken van het bestuur, of het naar meer smaakt horen we binnenkort.
- De Begroting voor het seizoen 2026-2027 is definitief gemaakt zodat de penningmeester er mee langs de KCC kan.
- De Ledenvergadering van 1 juni is voorbereid
- De Kampioenswedstrijd van ALO 1 op zaterdag 30 mei en het Vrijwilligersfeest van Zondag 31 Mei zijn besproken.
- Eindfeest 20 Juni
- VOG’s Kantinecommissie
- We hebben een update ontvangen over de Nieuwbouw
- Organisatie feesten en activiteiten komend seizoen
- Openstaande Vacatures
- ALO Als erkend stagebedrijf
- Wens voor opzet Club van 50
Op maandag 20 Juni komt het ALO bestuur weer bij elkaar.
