Nog een keer de zaal in

REFLEKS 7 – ALO 4

Vorige week een gewonnen wedstrijd op papier. En nu weer echt de zaal in. Een uitwedstrijd die voelt als een thuiswedstrijd. Voor de meeste is Reflex niet veel verder, en voor een enkeling zelfs op loopafstand. Vandaag een iets andere opstelling. Esther en Sven afwezig. Maar Sanne, Colinda, Bastiaan en Patrick komen het team versterken. 

Na een strenge controle van de digitale kaarten kon de wedstrijd beginnen. Hopen dat iedereen wakker is. Want 09.45 starten zijn bij de grote mensen is toch best bijzonder. Scherp beginnen was ook deze keer het motto. En ja hoor, Eindelijk begint ALO 4 zelf eens met de eerste score. Tim Z. weet het eerste schot te lossen dat doel treft (0-1). Dan is het een tijd stil op het score front. Maar dan weet Reflex 3x te scoren (3-1). Gelukkig weet Tim Z. nogmaals te scoren en maakt 3-2. Helaas is de reactie van Reflex een tegendoelpunt (4-2). Maaaaarrr. Tim (ditmaal van Koert) weet ook nog een schot te lossen dat doel raakt (4-3) De ruststand loopt door naar 5-3.

Na de rust gaan we proberen het gat te dichten. Echter Reflex denkt daar anders over. Want ze starten met de 6-3. Niet wat ALO in gedachte had. Maar dan schiet Colinda. Niet raak maar wel zo dat Martijn een kort kansje hieruit kan benutten (6-4). Reflex geeft even gas tot ze op 8-4 voor staan. Zal lastig worden om dit nog in te halen. Maar ALO blijft strijdbaar. En met het 3e doelpunt van Tim Z. komen we toch weer een punt dichterbij. Helaas binnen een minuut scoort Reflex ook weer. Waarna Patrick ook weer antwoord met een schot dat doel raakt. Het is inmiddels 9-6. We houden hoop, maar de tijd dringt. Reflex weet er toch nog 2 te maken waardoor enkele minuten voor tijd de 10-6 en 11-6 gemaakt worden. Het laatste doelpunt voor ALO is een DOORLOOP van Erica, die, goed aangegeven door Bastiaan, doel raakt 11-7. Reflex maakt kort voor tijd het laatste doelpunt. EINDSTAND 12-7. We verliezen weer op het niet scoren. Voor de rest loopt het prima, veel inzet, en aan het einde iedereen echt moe van het harde werken. Misschien brengt het veld ons meer. 

Alle invallers (Bastiaan, Colinda, Sanne en Patrick) dank voor jullie inzet zo vroeg in de morgen.

terug naar nieuwsoverzicht ›